2016. március 1., kedd

60-70 db 56-68.-ig tavaszi nyári lány csomag - Jelenlegi ára: 1 005 Ft

szia : )
csak az én lányom használta a ruhákat! újonnan vettem őket!!! legtöbbjük: h&m, c&a, f&f, next stb
a képeken 61 db ruha szerepel. de ma találtam még pár dolgot: kisruhák, napozók, nacik... meg amit még találok bele teszem! zokni harisnya nincsen a csomagban.
a ruhák nem foltosak nem fakultak. egy kis rugin láttam egy apró kis foltot, de mosással az is kijön!
ajándékba is adtható! + 2 db pici szandi nyárra : ) a barna új a rózsaszínű bőr, keveset használt és csak lakásban : )
nézd meg a legutobbi ruhacsomag értékeléseimet : ) nem fogsz csalódni: )
HA FIX ÁRON ELVISZED FIZETEM A POSTÁT!!!!!
a napokba töltök fel új műszaki cikkeket is : )

Jelenlegi ára: 1 005 Ft
Az aukció vége: 2016-03-21 13:10 . 60-70 db 56-68.-ig tavaszi nyári lány csomag - Jelenlegi ára: 1 005 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése